З досвіду роботи






 Особливо велику увагу надаю акмеологічному підходу як основі розвитку комунікативних компетентностей, як способу підготовки дітей до подальшого життя. Для впровадження свого досвіду використовує інтерактивні методи навчання та зміст навчальних програм.
Питання розвитку   комунікативних компетентностей на уроках української мови та літератури розв'язую у комплексі: шляхом активізації розумової діяльності, творчого потенціалу співпраці вчителя та учня , використання індивідуальних особливостей дітей. Стимулюю прагнення дітей до самостійного оволодіння знаннями. Навчаю дітей працювати над програмовим матеріалом, систематизувати набуті знання, робити висновки, встановлювати причинно - наслідкові зв'язки, а потім застосовувати їх на практиці. Різними способами підтримую увагу дітей, викликаю бажання вчитися.
На уроках моїх уроках кожний учень працює творчо, натхненно. Постійно привчаю дітей до активної роботи на уроці, до самостійного пошуку і виконання.
На основі теорії компетентісного навчання і виховання   вчу дітей самостійно робити висновки, відповідати за зроблений вибір, доводити правильність свого вибору.
Велику увагу приділяю створенню ситуації успіху, що стимулює дитину працювати творчо у тісній взаємодії з учителем.
Досвід роботи може бути використано вчителями української мови та літератури для поглиблення роботи на уроках при формуванні комунікативних компетентностей учнів на уроках рідної мови та літератури, для студентів навчальних закладів та на шкільних методичних об'єднаннях.

Немає коментарів:

Дописати коментар